wtorek, 11 grudnia 2012

12.

Hej :D
Oficjalnie ogłaszam, iż nie wróciłam, ale wrócę niedługo... Prędzej, czy później, obiecuję! ^^
Jestem tak tylko przelotem (i tu nasuwa się na mój zryty mózg książka z The Sims pt. "te miejsca które zwiedzamy przelotem", ja oczywiście szukam drugiego dna w tym jakże normalnym tytule XD), ale naprawdę, niedługo wrócę.
Dzisiejszy rysunek będzie na temat dzisiejszej lekcji matematyki. Wyglądało to mniej więcej tak:
Znudzona Sygin siedzi w ławce, zastanawiając się jakiego by tu zapuścić suchara. Obok siedzi M. bawiąca się długopisem. Nagle kolega przed Sygin i M. prosi szanowną koleżankę która ma na imię Asia, aby pożyczyła mu chusteczkę. BAHBAHBHABUMBUMBUMŁUBUBUBDUDBU! Sygin dostaje olśnienia! I mówi:
- Mogę zapuścić suchara?
- No.
- " - Joanna, - Jo Maciej "
- AHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.
Normalnie tak z tego lałyśmy, że myślałam, że zejdę na zawał XD

Su w nowej, odlotowej, mega, cudnej koszulce XD

1 komentarz:

  1. Hahah! XDĘ Joooomakarena! JOPAWEŁ JO AGATA JO MARTA JOBASIA JOSYGIN JOATRAM <333.
    Przeczytałam i znowu się ryłam 15min XDĘĘ
    Taki suchar ,że aż bambosz :D
    Powracaj szybko, chociaż rozumiem co czujesz -kiwa ze zrozumieniem głową-.
    Tak więc JO-SYGIN!

    Pozdrawiam JO-Atram :***
    PS. Widzę ,że Su też się cieszy z Twojego ,,tymczasowego" powrotu :). Fajną ma koszulkę <3

    OdpowiedzUsuń