wtorek, 27 listopada 2012

10.

Hej lowli pipul! :D
Chciałam tylko poinformować o tym, że zmieniam "kreskę" rysunków. Z tamtych, niewyraźnych i w ogóle bebe obrazków zmieniam na takie :

Tak, Su pokazuje mięsień xD

linie grubasy XD Ale serio, te mi się bardziej podobają, a wy co o tym sądzicie? ^^ 
I bohaterka obrazków będzie zwać się Su. A co! Chciałabym jeszcze zmienić wygląd bloga. Globalnie. Taka mega metamorfoza! Chciałabym żeby był raczej w kolorach niebieski-biały, ale kicam się (tak, ja się nie boję, ja kicam XD), że po zmianie przestanie mi się podobać i będę chciała wrócić do tego "starego", czyli teraźniejszego. No i poza tym to nie mam za bardzo pomysłu na wygląd... Ktoś chętny? Powierzę konto w dobre ręce, z nadzieją na zmienienie imidżu bloga :D Może Atram lub Milka ? Dziewczynki, pliz ;D

1 komentarz:

  1. Yhym, yhym Nowa ,,kreska" spoko tylko będę musiała się przyzwyczaić...Bo tamta mi już ,,zapadła w pamięć'' XDęęę Mega metamorfoza? Spróbuj, zawsze możesz zmienić z powrotem, chociaż mi osobiście piksele bardziej kojarzą się z kolorami, tęczą itp.
    le to już Twoja decyzja :)

    OdpowiedzUsuń